• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Kelantan Terus Mencengkam

Posted by JustKelantanFA On Wednesday, March 2, 2011 Comments
Ramzul diasak oleh pemain Negeri Sembilan


Bolakelateloni:Kota Bharu -The Red Warriors terus mengukuhkan cengkaman selaku pendahulu Liga Super selepas membenam Negeri Sembilan 3-0 di Stadium Sultan Muhammed IV, Kota Bharu semalam dan terus memendam keegoan jurulatih Negeri Sembilan itu.

Selepas gagal merobek gawang Negeri Sembilan pada babak pertama, Kelantan akhirnya memperoleh gol pembukaan menerusi S. Chanturu pada minit ke-49.

Gol tersebut ternyata menyemarak semangat barisan pemain The Red Warriors untuk menambah jaringan dan hasilnya, Norshahrul Idlan Talaha meledak dua gol, masing-masing pada minit ke-74 dan 80.

Lain pula yang menimpa pasukan Perak yang cuba mengekori rapat pasukan Kelantan pada tangga kedua,sekadar berpuas hati dengan keputusan seri 1-1 bertemu Harimau Muda.


Berikut merupakan kesebelasan pemain:

KELANTAN:

Penjaga Gol: Khairul Fahmi Pertahanan: Daudsu, Rizal Fahmi, Farisham, S. Subramaniam Tengah: S Chanturu, , Mohd Badhri, Shakir, Nurul Azwan Roya Penyerang: Norshahrul Idlan Talaha, Ramzul Zahini

.:Views and Suggestions:.