• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Kelantan kekal teraju liga

Posted by JustKelantanFA On Sunday, January 29, 2012 Comments
Kesebelasan utama skuad Kelantan

Kelantan terus mengukuhkan cengkaman di persada Liga Super dengan diikuti rapat dua pasukan, Terengganu dan Perak apabila masing-masing berjaya mengutip tiga mata penuh pada perlawanan malam ini.

Dengan kemenangan itu, Kelantan kini mengutip 13 mata, berkelebihan satu mata di depan skuad Penyu dan skuad Seladang, yang terikat mata sama serta dibezakan jaringan gol.

Perlawanan di Stadium Sultan Muhammad ke-IV, Kota Baharu menyaksikan Kelantan bersemangat mengutip mata penuh apabila membelasah pasukan tercorot liga, Kuala Lumpur 3-0 untuk terus kekal di persada liga.

Bagaimanapun, pasukan The Red Warriors terpaksa menunggu hingga babak kedua untuk merobek gawang Kuala Lumpur menerusi Norshahrul Idlan Talaha pada minit
ke-46 hasil hantaran Indra Putra Mahayuddin sebelum disusuli jaringan kedua oleh Mohd Badri Mohd Radzi (min-78) dan jaringan ketiga menerusi pemain import dari Ghana Antwi Dennis Agyre (min-76).


.:Views and Suggestions:.