• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Tahniah Red Warriors:Kelantan ke Final Piala FA

Posted by JustKelantanFA On Monday, May 16, 2011 Comments

Kelantan akhirnya berjaya menempah tiket ke perlawanan Akhir Piala Fa apabila berjaya memenangi perlawanan separuh akhir dengan agregat 6-2,walaupun keputusan terikat 1-1 di Stadium Kota Bharu sebentar tadi.Kelantan berjaya berdasarkan kelebihan 5-1 keatas pihak lawan pada pertemuan separuh akhir pertama sebelum ini.

Pertembungan perlawanan Akhir Piala Fa tahun ini dilihat menarik,kerana lawan yang ditemui sekuad The Red Warriors adalah jiran setempat iaitu Terengganu yang berjaya menewaskan Pahang dengan agregat 5-2.


Pada perlawanan sebentar tadi,Kelantan dilihat mempunyai banyak peluang untuk mencipta jaringan tetapi kegopohan barisan serangan menyekat sekuad The Red Warriors untuk kenduri gol pada malam ini.

Tahniah diucapkan kepada barisan sekuad The Red Warriors yang berjaya menunjukkan permainan yang menghiburkan penonton yang hadir...


Gol pertama Shakir:





Gol Selangor:Rudie Ramli


.:Views and Suggestions:.