• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Piala AFC : Kelantan Tewaskan Arema FC

Posted by JustKelantanFA On Thursday, April 5, 2012 Comments



HATRIK Mohammed Ghaddar menghidupkan peluang The Red Warriors untuk terus bersaing pada saingan Kumpulan H, Piala AFC apabila menewaskan Arema 3-0 di Stadium Sultan Mohammad IV, Kota Bharu, malam ini.

Turun dengan azam hanya tiga mata penuh dapat meneruskan saingan peringkat kumpulan, anak buah Bojan Hodak terlebih dulu mendahului pelawat menerusi jaringan Ghaddar pada minit ke-21.

Separuh masa kedua, kelab berpangkalan di Malang, Jawa Timur berkenaan melakukan beberapa pertukaran bagi mempertajamkan jentera serangan dalam usaha menyamakan kedudukan.

Namun, belum sempat kelab yang mendapat jolokan, Singo Edan merobek gawang tuan rumah, Mohammed sekali lagi menyengat seawal minit pertama separuh masa kedua untuk melebarkan jaringan tuan rumah pada minit ke-46.

Ghaddar menambah derita pelawat dengan gol peribadi ketiganya malam ini - pada minit ke-89 untuk memastikan tiga mata penuh bagi tuan rumah.




.:Views and Suggestions:.