• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Awasi jerat Felda United!!

Posted by JustKelantanFA On Monday, March 14, 2011 Comments

Kelantan akan bertemu Felda United pada perlawanan suku akhir pertama Piala Fa, merupakan satu-satunya pasukan berstatus kelab yang berjaya ke perlawanan suku akhir Piala FA yang dijadualkan di Stadium Sultan Muhammed ke-IV pada malam esok.

Kelantan selaku tuan rumah sudahpastinya akan mempamerkan perlawanan yang terbaik dihadapan ribuan penyokong sendiri bagi memburu slot ke perlawanan separuh akhir yang dijangka akan bertemu sama ada Pasukan Selangor atau Johor.

Anak-anak buah jurulatih M.Karathu ingin melupakan terus kekecewaan pada perlawanan Liga Super apabila tewas mengejut kepada pasukan Pahang dengan jaringan 2-0 dan terus meleburkan rekod tanpa kalah yang dipegang sekuad The Red warriors selama 7 perlawanan bagi liga super musim ini.

Semua pemain The Red Warriors di suruh bangkit daripada kekecewaan dan mempamerkan aksi terbaik bagi merebut slot ke perlawanan separuh akhir.

Jika di ukur kepada kemampuan lawan,pasukan Felda United tidak perlu dipandang mudah oleh pemain-pemain The Red Warriors kerana mereka cukup tonik untuk merebahkan sekuad The Red Warriors dikandang sendiri jika barisan pemain kita alpa dan tidak memberi tumpuan sepenuhnya ketika perlawanan.

Mengikut rekod pertemuan persahabatan sebelum bermulanya saingan liga musim ini,ternyata sekuad Felda United mampu mengecewakan Kelantan jika pemain kita tidak konsisten dan memberi tumpuan sepenuhnya.

.:Views and Suggestions:.