• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Kelantan dapat stadium baru??

Posted by JustKelantanFA On Sunday, March 13, 2011 Comments
Kemungkinan Kelantan akan mendapat stadium baru atau stadium yang sedia ada akan di perbaharui itu adalah persoalan yang tertanya-tanya oleh penyokong sekuad The Red Warriors apabila Tan Sri Anuar Musa,Datuk Takiyuddin, YB Abdul Fatah Mahmood dan beberapa lagi delegasi KAFA telah melakukan lawatan ke stadium Wembley bagi melihat sendiri keunikan dan kecanggihan stadium yang terletak di kota London itu yang bakal digunakan untuk Sukan Olimpik 2012 nanti. Adakah lawatan ini untuk sebagai permulaan untuk pembinaan stadium baru atau pengubahsuaian stadium sekarang masih terlalu awal untuk diramal.




Sudah tentu perkembangan ini,merupakan satu perkembangan yang baik dan dinantikan oleh semua penyokong setia The Red Warriors untuk mendapatkan stadium yang serba canggih dan mampu menampung penyokong dengan lebih ramai lagi.




Harapan rakyat Kelantan adalah tidak lain dan tidak bukan untuk melihat berdiri teguhnya stadium yang megah dan serba canggih akan dibina di Kelantan,keterujaan penyokong Kelantan dalam bola sepak Negara sudah dibuktikan melalui kehadiran ramai penaja untuk menaja pasukan ini,yang tertarik akan kehadiran penyokong Kelantan walaupun dimana perlawanan diadakan.

Dalam lawatan delegasi KAFA,mereka juga bertemu dengan Datuk Chan,melawat stadium Cardiff City dan menyaksikan perlawanan Cardiff menentang Barnsley.

InsyaAllah sama-sama kita doakan agar hasrat penyokong The Red Warriors untuk melihat stadium baru di Kelantan akan tercapai.





P/S: Info Porta Rasmi Kafa [TRW]

.:Views and Suggestions:.