• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Kelantan Tetap Optimis

Posted by JustKelantanFA On Saturday, March 19, 2011 Comments

Kelantan tetap optimis yang pasukan ini akan layak untuk ke pusingan separuh akhir apabila membuat perhintungan dengan Felda United FC bagi suku akhir kedua Piala FA malam ini.

The Red Warriors akan menjadi pelawat di Stadium Sultan Muhammed ke-IV berikutan gelanggang Felda United,Stadium bola Sepak Kuala Lumpur Cheras ditutup sementara.Kedua-dua pasukan ini mempunyai peluang 50-50 untuk melayakan ke pusingan seterusnya.Hanya pasukan yang pandai menggunakan peluang dan menjaringkan gol sahaja akan layak.

Sebelum ini,pada perlawanan suku akhir pertama Kelantan telah dikejutkan dengan gol penyamaan minit-minit akhir oleh Felda apabila pengadil memberi tendangan penalti,kerana mengatakan Khairul Fahmi menjatuhkan pemain pelawat yang dapat dikesan oleh penjaga garisan,Liew Kit Kong mengambil tendangan tersebut lalu menerjah masuk ke gol Kelantan.

Felda sebelum itu,mengejutkan tuan rumah hasil jaringan menerusi tandukan Zamri chin pada babak pertama sebelum Badri randzi menyamakan kedudukan dan Norsharul menambahkan jaringan.

Mengulas mengenai barisan kedua-dua pasukan ini,mungkin akan mengekalkan pemain yang sedia ada ketika perlawanan suku akhir pertama.


Ramalan Perlawanan Daripada Bolakelateloni

Kelantan 2 : 0 Felda United

.:Views and Suggestions:.