• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Undian Kelayakan Olimpik dan Kelayakan Piala Dunia

Posted by JustKelantanFA On Wednesday, March 30, 2011 Comments




Akhirnya keputusan untuk pusingan kedua kelayakan Olimpik London bagi sekuad Harimau Muda telah diketahui setelah undian dibuat di Rumah Konfederasi Bola Sepak Asia (AFC) sekitar pukul 3 petang tadi.Harimau Muda diundi bertemu Pasukan Bola Sepak Lubnan bagi kelayakan pusingan kedua yang dijadualkan berlansung 19 hb jun dan 23 hb jun ini.



Manakala pusingan pertama bagi Kelayakan Piala Dunia 2014 Harimau Malaya diundi bertemu Taiwan 29 hb jun dan 3 hb julai nanti.




Berdasarkan undian yang telah dibuat nampak peluang untuk sekuad Harimau Malaya untuk layak kepusingan seterusnya lebih cerah .Sama-samalah kita nantikan perlawanan ini agar sejarah kembali terpahat untuk sekuad Olimpik negara sekali lagi layak untuk ke Perlawanan Sukan Olimpik nanti manakala untuk Sekuad senior agar dapat mengukir sejarah layak ke perlawanan Piala Dunia pertama dalam sejarah bolasepak tanah air..

.:Views and Suggestions:.