• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Liga Super [2011] : Kelantan Lwn Harimau Muda A

Posted by JustKelantanFA On Thursday, March 31, 2011 Comments

Kerancakan perlawanan liga super kembali bersambung setelah liga berhenti untuk memberi ruang kepada perlawanan persahabatan sekuad kebangsaan baru-baru ini.Perlawanan liga super akan memasuki pusingan kedua,apa yang menarik ialah pertemuan sekuad The Red Warriors yang akan menerima kunjungan daripada sekuad Harimau Muda A atau digelar Young Tiger di gelanggang keramat kita iaitu stadium Sultan Muhammed ke-IV malam esok.

Pertembungan ini di anggap lebih menarik kerana Sekuad Harimau Muda yang rata-rata dibarisi oleh pemain Sekuad Olimpik negara ingin menjadikan Kelantan sebagai medan untuk membuat ujian bagi mereka mengharungi perlawanan kelayakan olimpik akan datang.

Manakala bagi anak buah M.Karathu pula ingin terus kekal sebagai pendahulu liga dan enggan tercicir mata kerana Selangor dan Felda berkongsi mata dengan mereka hanya dibezakan dengan jaringan gol.

Nantikan perlawanan tumpuan ini,dan kepada yang tidak sempat ke Stadium ayuh nantikan di kaca Tv anda kerana perlawanan ini akan di disiarkan secara langsung di Asto Arena..

.:Views and Suggestions:.