• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Awang Import kembali menyinari Liga M musim 2012

Posted by JustKelantanFA On Friday, April 29, 2011 Comments
Kehadiran semula pemain import dalam kancah Liga M tahun depan telah mendapat pelbagai reaksi dikalangan peminat bolasepak tempatan.Ada yang berfikiran positif dengan kehadiran mereka kembali ke kancah bolasepak ketika ini dan tidak lupa juga ada yang berfikir negatif tentang kehadiran mereka ini.

Rata-rata peminat yang ditemui masing-masing bagi pendapat yang berbeza ada yang mengatakan dengan kehadiran mereka ini akan memeriahkan lagi suasana di Stadium di setiap negeri yang kini lesu kecuali pasukan-pasukan yang teratas liga ketika ini yang mendapat ramai sokongan peminat tempatan yang selebihnya hanya bangku kosong sahaja yang dapat dilihat apabila perlawanan berlangsung.Ada yang berpendapat dengan kehadiran awang import ke kancah Liga Malaysia ini akan menengelamkan bakat muda yang ada pada negara.

Walaubagaimanapun pendapat yang diberikan,dengan kahadiran semula pemain import ini agar dapat merancakkan lagi saingan Liga Malaysia pada masa akan datang dan dengan kehadiran mereka ini akan dapat memberi pendedahan kepada pemain tempatan agar bermain lebih baik selepas ini.

Sebelum ini Fam tidak membenarkan pengambilan pemain import sejak 2009,bagi memberikan laluan kepada pemain tempatan mencungkil bakat sendiri.

.:Views and Suggestions:.