• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Seramai 330 terpilih sertai Akademi The Red Warriors(ARMY)

Posted by JustKelantanFA On Thursday, May 19, 2011 Comments

Setelah semua lokasi pemilihan sekuad Akademi Bola Sepak Al-Hamra Red Warriors (ARMY) dijalankan di dearah yang terpilih,kini seramai 330 peserta yang berjaya dipilih untuk menjalani latihan bersama dalam akademi ini sejak diadakan awal bulan lalu.

Pemilihan dibuat berdasarkan ujian yang diberikan dan melepasi syarat dihendaki yang dijalankan panel kejurulatihan di setiap lokasi yang dijelajahi.Peserta yang terpilih akan akan menjalani latihan di tujuh pusat latihan yang ditetapkan dan dibimbing oleh panel kejurulatihan yang dilantik oleh ARMY.



Dengan tertubuhnya akademi ini,harapan agar dapat melihat lebih ramai bakat muda yang dapat dicungkil dan berpotensi untuk mewakili negeri dan negara khasnya.

Tujuh akademi Army itu membabitkan tiga yang berpusat di Kota Bharu iaitu Telipot,Ketereh dan SMK Chengal,selain Tumpat,Bachok,Kuala Krai dan Tanah Merah.Latihan bagi akademi ini akan bermula pada 27 mei ini.


.:Views and Suggestions:.