• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Aksi persahabatan skuad Kelantan

Posted by JustKelantanFA On Friday, August 12, 2011 Comments



Skuad The Red Warriors rancang 5 aksi persahabatan

Kelantan bakal mengadakan 5 aksi persahabatan menjelang sebelum sepak mula saingan Piala Malaysia yang akan bermula september ini.Kesemua aksi tersebut masing-masing tiga di lembah klang,satu di Kota Bharu dan Thailand.

Perlawanan ini merupakan peluang terbaik untuk barisan skuad Kelantan menguji keserasian dengan kehadiran dua tonggak pinjaman Mohd Azamuddin dan S.Surendran dari skuad Pahang yang mengikuti cabaran saingan Piala Malaysia untuk sama -sama meperkuatkan barisan hadapan skuad Red Warriors.

Perlawanan pertama ialah menentang Kuala Lumpur (14 Ogos),Selangor (17 Ogos) dan PDRM (18 Ogos).Bagi aksi di Kota Bharu,skuad Red Warriors akan melayan kunjungan T-Team (24 Ogos) dan kemudian akan bertolak ke Thailand untuk aksi persahabatan dengan Songkla Fc (26 Ogos) yang menduduki tangga ke empat liga divisyen satu Thailand,merupakan pasukan yang dibimbing oleh bekas pemain import Kelantan, Worrawoot Srimaka di Stadium Tinsulanon.

Sebagai juara bertahan,skuad The Red Warriors perlu bersedia sepenuhnya dan sentiasa berada dalam keadaan terbaik untuk mencipta kejuaraan sekali lagi.

.:Views and Suggestions:.