• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

QPR sedia uji Safee Sali,Khairul Fahmi

Posted by JustKelantanFA On Tuesday, August 23, 2011 Comments


Queens Park Rangers (QPR) bersedia memberi peluang kepada Safee Sali dan Khairul Fahmi (Apek) untuk menjalani latihan bersama kelab bola sepak Liga Perdana Inggeris itu.QPR merupakan kelab yang baru dinaikan ke Liga Perdana Inggeris setelah 15 tahun bermain dalam liga divisyen satu.

Pembelian QPR oleh syarikat Malaysia,Tune Sport Sdn. Bhd. bukan sahaja dilihat untuk tujuan komersil tetapi dilihat untuk meningkatkan mutu bola sepak tanah air.Pemilihan ini agar dapat dijadikan pendedahan yang berguna kepada kedua-dua pemain ini pada masa akang datang.

Malah,Ahli Lembaga Pengarah QPR,Datuk Kamarudin Maranun berkata,pemilikan kelab bola sepak Liga Perdana Inggeris (EPL) itu bukan sahaja mengetengahkan pemain kebangsaan sekarang tetapi juga memberi pendedahan kepada lebih ramai pemain muda masa akan datang untuk jangka masa panjang pembangunan dalam bola sepak negara.





.:Views and Suggestions:.