• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Kelantan uji Gonzales

Posted by JustKelantanFA On Tuesday, November 1, 2011 Comments
Sergio Gonzales

Skuad Kelantan sekali lagi bakal menguji seorang pemain import berasal dari Sepanyol yang juga merupakan bekas pemain kebangsaan bola sepak Sepanyol,Sergio Gonzales yang pernah tersenarai menyertai skuad Piala Dunia 2002 bersama Sepanyol dan pernah beraksi untuk beberapa kelab terkenal di negaranya.

Skuad Red Warriors,sebelum ini telah memulakan langkah lebih awal dengan menguji lima pemain import dari Crotia,Ghana dan Melawi termasuk seorang pemain baru yang diuji baru-baru ini,Jean Black yang bermain di liga Divisyen Dua Belanda.

Beraksi di posisi tengah,Sergio Gonzales yang kini berusia 34 tahun memulakan kerjaya profesional sebagai pemain bola sepak selepas menyertai pasukan Espanyol B pada tahun 1995,sebelum diserapkan ke pasukan senior tiga tahun kemudian.

Sepanjang 14 musim bermain dalam kempen liga Sepanyol,beliau telah beraksi dalam 429 perlawanan dan berjaya meledak 42 gol,termasuk tiga gol ketika bersama pasukan terakhirnya,Levente bagi musim 2010-2011.


.:Views and Suggestions:.