• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Kelantan uji skuad Kuala Lumpur

Posted by JustKelantanFA On Sunday, December 25, 2011 Comments


SELEPAS mencatatkan keputusan seri 1-1 dengan kelab Persebaya FC dalam perlawanan pertama bagi merebut trofi Yayasan Persahabatan Malaysia-Indonesia (Permai) malam kelmarin, skuad Kelantan akan bertemu dengan Kuala Lumpur dalam aksi perlawanan persahabatan di Stadium MBPJ, Kelana Jaya malam ini.

Perlawanan persahabatan ini merupakan sebahagian daripada persiapan terakhir skuad The Red Warriors sebelum berlepas ke Surabaya bagi menghadapi perlawanan timbal balas bertemu Persebaya FC di Stadium Gelora 10 November pada Rabu ini.

Bagi, peminat setia bola sepak Kelantan, ini adalahperlawanan persahabatan ter­akhir The Red Warriors di Lembah Klang sebelum bertemu Negeri Sembilan dalam perlawanan Sumbangsih bagi merebut Piala Sultan Ahmad Shah pada 7 Januari depan.

Harga tiket bagi menyaksikan perlawanan tersebut ialah RM20 (grandstand) dan RM10 (terbuka). Tiket perlawanan akan mula di jual jam lima petang hari ini. Acara selingan iaitu persembahan dikir bakat oleh kumpulan Mae Mulut Muncung (MMM) yang ditaja oleh RW Plus Energy turut diadakan sebelum perlawanan ini berlangsung.

.:Views and Suggestions:.