• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Kemuncak Piala FA: GANU atau KELATE??

Posted by JustKelantanFA On Tuesday, June 7, 2011 Comments


Hujung minggu ini Stadium Nasional Bukit Jalil sekali lagi bakal menyaksikan ribuan kedua-dua penyokong fanatik bolasepak gergasi Pantai Timur,pertemuan dua musuh setempat antara Kelantan dan Terengganu bakal mencuri tumpuan seluruh peminat bolasepak tempatan.Apabila masing-masing membuat perhitungan dalam Final kejuaraan Piala Fa.




Pertandingan pentas Akhir Piala Fa ini bakal mencatat sejarah tersendiri,buat pertama kali pertembungan dua jiran setempat dalam kejuaraan ini bakal menaikkan lagi atmosfera dikalangan penyokong fanatik kedua-dua pasukan .Sudah sedia maklum kedua-dua pasukan ini mempunyai penyokong-penyokong fanatik teramai dalam liga Malaysia ketika ini.

Laungan Peteh Ganu Peteh dan Gomo Kelate Gomo bakal mengamatkan lagi suasana Stadium Nasional Bukit Jalil sabtu ini.Permainan yang cantik sudah tentu diharapkan oleh penyokong-penyokong kedua-dua pasukan yang hadir ke stadium,mahupun yang penonton dirumah.

Pasukan manakah yang berjaya mencipta kemenangan pada malam bersejarah itu,sama-sama kita nantikan debaran yang akan bermula pada hujung minggu ini.Kebangkitan dominasi gelombang Pantai Timur sejak akhir-akhir ini semakin menyerlah dalam pertembungan yang dijangka lebih sengit bagi kedua-dua pasukan ini.




.:Views and Suggestions:.