• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Persebaya sedia jumpa Kelantan

Posted by JustKelantanFA On Tuesday, December 20, 2011 Comments


Persebaya dilihat cukup bersedia untuk membuat perhitungan dengan skuad The Red Warriors,memetik dari beberapa portal berita sukan dari negara seberang,Persebaya dilihat telah bersedia untuk menempuhi perlawanan yang penuh mendebarkan bagi kedua-dua Kelab bola sepak ini.

Bukan sahaja membawa nama negeri,malah perlawanan ini dilihat seolah-olah perlawanan maruah bagi kedua-dua negara tetangga ini yang penuh dengan aksi dramatik baik bagi kedua-dua penyokong fanatik pasukan masing-masing.

Persebaya beria benar untuk bertemu dengan Kelantan yang juga merupakan Juara Liga Super Malaysia(MSL).Dalam perlawanan ini Kelantan bakal menurunkan kekuatan terbaik,termasuk dengan kehadiran empat tonggak import.

Persebaya juga dibarisi empat pemain import,iaitu dari Australia dan Brazil.Perlawanan ini diadakan bagi mengeratkan talian persahabatan antara kedua-dua negara yang dianjurkan oleh yayasan persahabatan Malaysia dan Indonesia (Permai).

.:Views and Suggestions:.