• The Fortress Stadium.
  • Kesebelasan Utama Kelantan vs Malaysia.
  • Kesebelasan Utama Kelantan lwn Selangor PKNS.
  • Penyokong Kelantan di Stadium Jalan Besar,Singapura.
  • Lakaran Stadium baru Kelantan.
Blog sukan bolasepak tempatan yang memaparkan bolasepak Kelantan dengan pelbagai cerita,rumours,kupasan isu semasa dan kontroversi pemain,jurulatih dan persatuan.

.:Follow Us:.

Nwoha janji jaring 10 gol

Posted by JustKelantanFA On Wednesday, March 28, 2012 Comments


Penyerang Nwoha Onyekachi berjanji kepada peminat bola sepak Kelantan untuk mempamer permainan terbaik dengan lebih banyak menyumbat gol pada perlawanan akan datang.

Pemain import dari Nigeria itu berkata jaringan sulungnya malam tadi ketika bertemu KL SPA FC di Stadium Sultan Muhammed Ke-IV merupakan hadiah kepada pasukan dan penyokong The Red Warriors.

Dengan keputusan 2-0 yang satu lagi gol dijaringkan oleh Norfarhan Mohamad pada perlawanan suku akhir kedua Piala FA, Kelantan mara ke separuh akhir saingan Piala FA, dengan agregat 5-0.

"Saya dedikasikan gol pertama ini khas buat peminat Kelantan yang telah lama menunggu selepas beberapa perlawanan.

"Saya juga akan menunaikan janji yang dibuat kepada peminat untuk menjaringkan 10 gol pada musim ini," katanya hari ini.

Sementara itu Ketua Jurulatih Kelantan, Bojan Hodak berkata beliau berharap Nwoha mendapat suntikan baru selepas berjaya meledak gol peribadi pertamanya dan akan terus menjaringkan lebih banyak gol untuk Kelantan pada perlawanan akan datang.

"Ketika Nwoha terlepas sepakan penalti, semua peminat rasa kecewa, bagaimanapun dia bermain lebih baik pada malam ini.

"Sebagai penyerang, keyakinan amat penting dan selepas gol pertama pada malam ini, saya harap dia akan terus jaringkan lebih banyak gol lagi," katanya selepas perlawanan itu.

Pengendali dari Croatia itu berkata beliau bangga dengan kejayaan anak buahnya walaupun tidak menurunkan hampir sebahagian besar kesebelasan utama pasukan.

"Saya gembira dengan prestasi ditunjukkan mereka pada perlawanan pada malam ini dan paling penting, tiada lagi pemain yang cedera," katanya.

.:Views and Suggestions:.